Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето и светеща жълта лампа като ключ с надпис CODE

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето и светеща жълта лампа като ключ с надпис CODE

    Проблем с паленето и светеща жълта лампа като ключ с надпис CODE

    Здравейте, колеги

    До вчера колата от подписа си палеше добре и нямаше никакви признаци за проблема който имам в момента.

    Днеска по обед колата ми не можа да запали.
    Забелязах, че на таблото светят следните две лампи:
    - жълта лампа с формата на ключ на нея и надпис CODE
    - червена лампа като дюзичка, намира се над лампата за маслото и акумулатора.

    Като дам на контакт тези две лампи не се угасят а светят постоянно, като пробвам да запаля стартера върти но неще да запали... до вчера нямах този проблем и никога не съм имал такъв проблем. И затова нямам никаква представа от какво може да ми светят тези две лампи и колата да не иска да запали.

    Някакви идеи?
    Last edited by kudev; d.m.y г., 21:02.
    Without heart we would be mere machines

  • #2
    Буксите на имобилайзера като начало.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      http://clubalfaromeo.com/forum/showp...04&postcount=2


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        при мене проблема се появява като сваля акумулатора. Намествам отново клемата където са бушоните и се оправя
        sigpic 156 2.4 JTD 136hp

        Comment


        • #5
          При мен се появи същия проблем, но не палеше от време на време. Проблема се оказа някакъв елемент в имобилайзера който стареел и просто трябва да се смени. Смениха ми го едни пичове от Обеля срещу 80лв. Нямам им кординатите, но мога да ги намеря!
          Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

          Comment


          • #6
            Колеги, намерих буксата на имобилайзера но преди да я откача закачих колата за диагностика

            Даде ми грешка U1600 - Immobilizer : key faulty - Signal Low,

            след като разкачих буксата на имобилайзера и я закачих отново пуснах отново диагностиката и отзи път ми даде същата грешка U1600 - Immobilizer : key faulty - Signal High

            1. Според вас дали си е заминал имобилайзера?

            2. Какво значи тази грешка P1320 Cam Crank signal synchronization

            3. И тази грешка също P0115 Engine Colant Temp (1) - No Signal

            Какво мога да направя от тука нататък? някакви идеи?


            Поздрави,
            Митко
            Attached Files
            Last edited by kudev; d.m.y г., 21:24.
            Without heart we would be mere machines

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
              Колеги, намерих буксата на имобилайзера но преди да я откача закачих колата за диагностика

              Даде ми грешка U1600 - Immobilizer : key faulty - Signal Low,

              след като разкачих буксата на имобилайзера и я закачих отново пуснах отново диагностиката и отзи път ми даде същата грешка U1600 - Immobilizer : key faulty - Signal High

              1. Според вас дали си е заминал имобилайзера?

              2. Какво значи тази грешка P1320 Cam Crank signal synchronization

              3. И тази грешка също P0115 Engine Colant Temp (1) - No Signal

              Какво мога да направя от тука нататък? някакви идеи?


              Поздрави,
              Митко
              Нищо му няма на имобилайзера, проблема е някъде по кабели и букси.
              Р1320 е от това, че си въртял без да запали, иначе е липса на синхронизация на позициите на разпределителния и коляновия вал.
              Р0115 - нямаш сигнал от датчика на термостата до ЕКУ-то - най-вероятно калпата връзка в букса или прекъснат кабел.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Имобилайзер

                На мен ми звучи точно като проблем с имобилайзер.
                sigpic
                Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                Comment


                • #9
                  Колеги няма палене и това е. пробвах с кода от карточнето да го въведа с педала от газта но нищо не се получи.

                  Май ще трябва да се маха този имобилайзер..... Ама както немога да запаля незнам как ще стане работата.
                  Without heart we would be mere machines

                  Comment


                  • #10
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%E0%F2%EE%F0

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                      Колеги няма палене и това е. пробвах с кода от карточнето да го въведа с педала от газта но нищо не се получи.

                      Май ще трябва да се маха този имобилайзер..... Ама както немога да запаля незнам как ще стане работата.
                      Когато правиш аварийната процедура с педала, предпоследната точка:


                      11. When the pedal is released after the last figure has been accepted, the warning light should flash for around 4 seconds at twice the frequency (1.6 Hz) to indicate that the entire code has been accepted. If, on the other hand, the warning light remains on, this means that the code has been rejected.

                      изпълнява ли се или индикацията остава да свети?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Когато правиш аварийната процедура с педала, предпоследната точка:


                        11. When the pedal is released after the last figure has been accepted, the warning light should flash for around 4 seconds at twice the frequency (1.6 Hz) to indicate that the entire code has been accepted. If, on the other hand, the warning light remains on, this means that the code has been rejected.

                        изпълнява ли се или индикацията остава да свети?
                        Благодаря колега, като прочетох коментара ти и пробвах и запали колата... това малко ме по-успокои, че поне може да запали като въведа кода от картата..

                        Но все още проблема с Имобилайзера остава, и ще трябва да го разреша по някакъв начин...
                        Without heart we would be mere machines

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                          Благодаря колега, като прочетох коментара ти и пробвах и запали колата... това малко ме по-успокои, че поне може да запали като въведа кода от картата..

                          Но все още проблема с Имобилайзера остава, и ще трябва да го разреша по някакъв начин...
                          Проследи кабелчето на антената (гривната около гнездото на ключа) и имобилайзера. Почисти буксите на имобилайзера и прекарай кабела до антената по възможност по-далеч от метални части. Често пъти това оправя проблема.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Проследи кабелчето на антената (гривната около гнездото на ключа) и имобилайзера. Почисти буксите на имобилайзера и прекарай кабела до антената по възможност по-далеч от метални части. Често пъти това оправя проблема.
                            Кабелчето съм го проследил и го извадих целия продухах го ако случайно има някакъв прах, а Антената съм я обърсал с кърпичка. също така извадих си от ключа трансмитерчето за имобилайзера то е едно такова малко черно и него почистих от него се виждат нещо като жички три на брой и отпреде и отзаде...

                            С какво мога да почистя буксите?

                            Тя антената където е поставена до металната част където влиза ключът, други метални части няма около него...
                            Между другото този имобилайзер има ли бушон и ако да. Кой е той?
                            Last edited by kudev; d.m.y г., 22:37.
                            Without heart we would be mere machines

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                              Кабелчето съм го проследил и го извадих целия продухах го ако случайно има някакъв прах, а Антената съм я обърсал с кърпичка. също така извадих си от ключа трансмитерчето за имобилайзера то е едно такова малко черно и него почистих от него се виждат нещо като жички три на брой и отпреде и отзаде...

                              С какво мога да почистя буксите?

                              Тя антената където е поставена до металната част където влиза ключът, други метални части няма около него...
                              Между другото този имобилайзер има ли бушон и ако да. Кой е той?
                              Имобилайзерът се захранва през 2 бушона, но през тях се захранват и други неща, тъй че едва ли са изгорели.
                              Можеш да премериш на буксата:



                              дали го има захранването.

                              На пин 3 трябва постоянно да има +12V а на пин 8 трябва да има +12V, когато колата е на контакт.
                              Можеш също така да отвориш кутийката и да провериш за студени спойки или някой издул електролитен кондензатор.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X